Шымкент қаласы білім басқармасының
«№№93 В.Терешкова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
(7252) 54-70-57
(8771) 795-89-00
Нашар көрушілер
нұсқасы
Қажет сілтемелер.
31
январь
2024
Қажет сілтемелер.
Пайдалы сілтемелер Kahoot - әлеуметтік оқыту үшін әзірленген сайт. Сайтты Skype немесе Google Hangouts сияқты ортақ экранды пайдалану құралдары арқылы пайдалануға болады. Kahoot әртүрлі веб-браузерлермен мобильді құрылғылар арқылы веб интерфейс арқылы ойнатуға болады. 2017 қыркүйек айында Kahoot мобильді платформада қосымша ретінде іск еқосылды. https://kahoot.com/ Күнделікті оқыту жұмысының бірі - оқушылардың білімін бақылау қажеттілігі. Мұғалімдер қолданатын бақылау түрлері өте алуан түрлі,
Нормативті-құқықтық құжаттар.
31
январь
2024
Нормативті-құқықтық құжаттар.
Нормативті-құқықтық құжаттар БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ № Құжат атауы Сілтеме 1. Білім туралы  Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы 2. Педагог мәртебесі туралы  Қазақстан Республикасының Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VІ ҚРЗ. 3. Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27
Білім сапасын арттыруға бағытталған жұмыс топтары
22
декабрь
2023
Білім сапасын арттыруға бағытталған жұмыс топтары
Тақырыбы:  Жетекшілік пен тәлімгерлік -сапалы білім берудің биік шыңы    Мақсаты:  Оқытудың жаңа технологияларымен жұмыс жасай отырып, мұғалімнің педагогикалық шеберлігін, белсенділігін, қызығушылығын арттыру және кәсіби қолдау көрсету.           Білім сапасын арттыруға бағытталған жұмыс тобы         (LS зерттеу сабағы) р/с Мұғалімнің аты жөні  Бақылаудағы сынып  Бастапқы білім сапасын анықтау мерзімі  Зерттеуден кейінгі білім сапасы  Мерзімі  1 Сардарбекова Гүлнар Кыдырбаевна   5 сынып 
Мектеп магистрларының атқаратын жұмыс бағыттары
22
декабрь
2023
Мектеп магистрларының атқаратын жұмыс бағыттары
Мектеп магистрларларының   2023-2024 оқу жылындағы    атқаратын    жұмысының бағыттары  р/с     Аты жөні  Диплом  Тіркеу номері  Категориясы  Бағыты  1 Кумисбекова Жәудір Айтуарқызы  7М02310 Филология  М D 00017707584 17.06.2021ж Педагог-зерттеуші  Ата аналармен жұмыс(ата- аналарды педагогикалық қолдау) жоспарына сай жұмыс жүргізу 2 Қалдыбай Аягөз Ахметқызы 7М01310 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі MD № 00019606510 25.06.2021ж - Педагог-сарапшы  Оқушылардың функционалдық құзыреттілігін
Әдістемелік бірлестік жетекшілер
22
декабрь
2023
Әдістемелік бірлестік жетекшілер
Әдістемелік бірлестік жетекшілері  р/с       Аты жөні  Еңбек өтілі   Пәні  Санаты  1 Амирова Закира Алимжановна  34 жыл  Тарих  Педагог-зерттеуші   2 Абденбаева Гулжан Мекенбаевна  34жыл  География  Педагог-зерттеуші   3 Ешова Диляра Хасановна  17 жыл  Орыс тілі  Педагог-зерттеуші   4 Құлманбетова Эльмира Абдикаировна  10жыл Физика, информатика  Педагог-зерттеуші   5 Розакулова Ольга Александровна 24жыл Бастауыш сынып  Педагог-зерттеуші   6 Байжанова Айгүл Аскаровна  27 жыл Қазақ тілі 
2023-2024 оқу жылындағы өткізілетін  апталықтың кестесі
22
декабрь
2023
2023-2024 оқу жылындағы өткізілетін апталықтың кестесі
    2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік      бірлестіктердің өткізетін апталық кестесі р/с Әдістемелік бірлестіктер  Мерзімі  Жауапты  1 Қазақ тілі  13.11-18.11.2023ж Байжанова А 2 Химия  15.01-20.01.2024ж Исмаилова Д 3 Ағылшын тілі  20.11-25.11.2023ж Муталиева А 4 География  29.01-03.02.2024ж Абденбаева Г 5 Тарих  04.12-09.12.2023ж Амирова З 6 Математика  27.11-02.12.2023ж Ахметова Д 7 Орыс тілі     12.02-17.02.2024ж Ешова Д 8 Информатика, физика  26.02.02.03.2024ж Құлманбетова Э 9
Жас мамандармен жұмыс
22
декабрь
2023
Жас мамандармен жұмыс
1. 202 3 -202 4  оқу жылына арналған жас мұғалімдер мектебінің жұмыс жоспары Мақсаты: жаңартылған білім мазмұны жағдайында жас мамандардың табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру -әдістемелік жағдай жасау. Міндеттері: оның кәсіби дайындық деңгейін анықтау; педагогикалық практикадағы қиындықтарды анықтау; жас мұғалімнің ұжымғабейімделуіне көмектесу; жас мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру; жас мұғалімдердің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасау, оның ішінде әр түрлі құралдарды, оқыту мен