Шымкент қаласы білім басқармасының
«№№93 В.Терешкова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
(7252) 54-70-57
(8771) 795-89-00
Нашар көрушілер
нұсқасы
22
декабрь
2023

Жас мамандармен жұмыс

1.2023-2024 оқу жылына арналған жас мұғалімдер мектебінің жұмыс жоспары

Мақсаты:жаңартылған білім мазмұны жағдайында жас мамандардың табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру -әдістемелік жағдай жасау.

Міндеттері:

  • оның кәсіби дайындық деңгейін анықтау;
  • педагогикалық практикадағы қиындықтарды анықтау;
  • жас мұғалімнің ұжымғабейімделуіне көмектесу;
  • жас мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру;
  • жас мұғалімдердің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасау, оның ішінде әр түрлі құралдарды, оқыту мен тәрбиелеу формаларын қолдану дағдыларын, мектеп оқушыларымен және олардың ата -аналарымен қарым -қатынас психологиясын;
  • жас мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттіліктерін дамыту және өз бетімен жұмыс жасау.

Өткізу түрі

Мерзімдері

Жауаптылар

Күтілетін нәтиже

Ұйымдастырушылық іс-шаралар

1.






Жас мұғаліммен сұхбат

Тәлімгерді тағайындау.

Нормативтік құқықтық құжаттарды зерттеу.

Мұғалімге құжаттама бойынша нұсқаулық беру.

тамыз

Г.Култасова 

Кеңестер , бұйрық

2

Әкімшілік пен жас мамандардың «Білім мен оқыту: кәсіпқойлық пен табысқа бірге» атты дөңгелек үстел

қыркүйек

Г.Култасова 

Сұхбаттасу

3

1. Кәсіби қиындықтарды анықтауға, мұғалімнің ұжымда жайлылық дәрежесін анықтауға арналған сауалнамалар

2.Жас мұғалімдердің кәсіби қызметке мотивациялық дайындық деңгейін және олардың эмоционалды жағдайын диагностикалық тексеру

қыркүйек

Г.Култасова 

П.Сапарова 

Сауалнама нәтижелері

4

Жас мұғалімдердің мектеп отырысы№ 1

«Оқу үрдісін жобалау»:

- мұғалімнің нормативтік құқықтық және оқу-әдістемелік құжаттамасы;

- мазмұны бойынша іс жүзінде маңызды компоненттерді көрсете отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу жоспары мен бағдарламасы;

- күнтізбелік және тақырыптық жоспарлау;

  - жоспар, сабақ жоспары, технологиялық карта;

сынып журналын, оқушылар күнделігін, дәптерді жүргізуге қойылатын талаптарды орындау;

- жас мұғалімдердің кәсіби қызметке психологиялық дайындығы

- мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуге арналған тақырыпты таңдауға арналған нұсқаулықтар


қыркүйек

Г.Култасова 

Консультативное совещание, анкетирование

5.

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды дайындау, мектеп құжаттарын жүргізу бойынша жеке консультациялар.

қыркүйек

Тәлімгерлер

Сұхбаттасу


Жас мұғалімдер мектебі жұмысы



№2сабақ «Қазіргі тәрбие сабағының әдістемелік негіздері»

1.






2.

1.         Қазіргі білім беру сабағының түрлері, формасы және құрылымдық элементтері

2.         Қазіргі білім беру сабағының мақсаттары мен міндеттерін қоюға қойылатын талаптар.

3.         Оқыту әдістері

4.         «Жас мұғалімге көмек» әдістемелік әзірлемелер

5.         Оқушылардың танымдық белсенділігі мен оқу іс -әрекетіндегі дербестігін дамытуға ықпал ететін сабақты өткізу формалары

6. «Заманауи сабақты қалай дайындау керек» әдістемелік ұсыныстарды зерттеу

қазан

Шығармашылық топ 

Теориялық семинар-практикум


Қалалық ЖММжұмысына қатысу.

Жыл бойы

Жас мамандар

қатысу


№3сабақ«Оқушылардың іс -әрекетін ұйымдастыру»тақырыбы :

1.



  1.  Белсенді оқыту әдістерін қолдану.
  2. Оқу процесін ұйымдастыру формалары, олардың үйлесуі.
  3. Оқытудың әртүрлі әдістерін қолдану;
  4.  Оқу іс -әрекетінің түрлері
  5. 5. Сабақ барысында теориялық бөлімді белсенді формалармен тиімді үйлестіру

қараша

З.Амирова 




Теориялық сабақ.

Шеберхана.


№4жұмыс. «Жаңадан бастаушы сынып жетекшісіне көмектесу»тақырыбы

1.





  1.  Қазіргі мектептегі сынып жетекшісінің қызметі.
  2. Тәрбие жұмысының жоспарын құру және орындау бойынша жұмыс

желтоқсан

Ж.Омарова 

Семинар-практикум

2.

Посещение учебных занятий молодого специалиста учителем-наставником с целью оказания методической помощи

Жыл бойы

тәлімгерлер

Сабақты талдау, ішкі бақылау


№5сабақ. Тема «Мұғалімнің рефлексивті әрекеті. Сабақты талдау және ішкі бақылау»

1.





  1. Рефлексия, оның мәні мен түрлері;
  2. Мақсатына байланысты оқу сабағын талдауға қойылатын талаптар;
  3. Оқуға  қойылатын талаптар
  4. Кәсіби қызметтегі алғашқы табыстар мен жетістіктердің рефлексиясы

қаңтар

тәлімгерлер

Семинар-практикум






№6сабақ. «Педагогикалық жағдайлар»тренингі

Сабақта туындаған мәселелерді бірлесіп талқылау

1.



  1. Сынып пен оқушының психологиялық -педагогикалық сипаттамаларын құрастырудың негіздері.
  2.  Сабақтағы қиын жағдай және одан шығу жолы
  3. Суицидтің алдын алу.

ақпан

П.Сапарова 

Психологиялықтренинг


№7сабақ.  «Оқушылардың оқу іс -әрекетінің нәтижесін бағалау»

1.





1.Әр түрлі мазмұндағы шығармаларды бағалау нормалары мен критерийлерінің болуы;

2.Бақылау жұмыстарын жүргізудің, бағалаудың және талдаудың (сандық, сапалық) мазмұны, әдістемесі;

3.Оқушыларға өзін-өзі бағалау мен өзара бағалау әдістерін үйрету;

4.Оқушылардың адамгершілік қызығушылық түрлері.

4.Оқушылардың танымдық белсенділігін дамытудың тиімді мотиваторы ретінде бағалау.

март

Г.Мусрепова 












Семинар – практикум





8сабақ. «Менің жеке жеңістерім мен жас мұғалім мектебінің жеңістері»тақырыбы.

1.







  1. Педагогикалық Олимпқа шығу »(өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбында ашық сабақ өткізу).
  2. Оқиғаны өзіндік талдау және талдау.
  3. Жұмыстың нәтижесін шығару.
  4. Диагностикалық зерттеулер жүргізу: жас мұғалімнің кәсіби деңгейі.

Сәуір-мамыр

Г.Култасова 

П.Сапарова 

Ашық сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар.

Дөңгелек үстел.



Сауалнамалық семинар




Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив